Image

Wil jij overnachten in een ECHTE JUNGLE in Nederland?

DE INSCHRIJVING IS GESLOTEN!
De winaar is geworden......Noa Jacobs! Gefeliciteerd! 


Volg dan onderstaande stappen en misschien win jij deze prijs voor 2 personen en inclusief uitgebreid ontbijt! 

 

WAT MOET JE DOEN?

- Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en bevestig je inschrijving (Dubbele kans)

- Like de Facebook pagina van Topweekend (1x extra kans)
- Volg Topweekend op Instagram (1x extra kans)
- Volg Topweekend om Twitter (1x extra kans)

 

In totaal heb je dus de mogelijkheid om 5x mee te doen. 
Iemand die zich alleen inschrijft voor de nieuwsbrief heeft 'slechst' 2x kans.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Topweekend

Wij houden ook niet van SPAM dus je ontvangt alleen nieuwsbrieven van ons.

 

Voorwaarden win actie:

De win actie wordt georganiseerd voor Topweekend.nl en begint op 27 december 2018 en eindig op 1 januari 2019 23:59. De Winnaar wordt op 1 januari 2019 bekend gemaakt op de verschillende social media kanalen en op de website. Tevens zullen wij een bericht naar de winnaar versturen.

Door deel te nemen aan deze wedstrijd stemt de gebruiker ermee in zich te abonneren de nieuwsbrief van Topweekend.
De deelnemer dient minimaal 18 jaar oud te zijn en de prijs kan niet worden ingeruild voor iets anders zoals bijvoorbeeld een waardebon of contanten.

Als organisator van de winactie verzamelen wij enkel gegevens (Naam en e-mail adres) in overeenstemming met de wet voor gegevens bescherming.
Het is ten alle tijde mogelijk voor de deelnemer om zich uit te schrijven voor de nieuwsbrief.

 

De prijs omvat een overnachting inclusief ontbijt voor 2 personen.
Er kan slechts uit een aantal beschikbare dagen worden gekozen.
Wacht niet te lang met het boeken van jouw overnachting.

Topweekend kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor schade die voortvloeit uit of verband houdt met het gebruik van de gewonnen prijs.

 

Deze promotie wordt niet gesponsord, onderschreven, georganiseerd of geassocieerd met Instagram en/of andere sociale media welke zijn gebruikt bij deze winactie

Create a